Friday, November 18, 2005

I Will Survive...


currently listening to cake - i will survive

enrty ni takde kene mengena pun ngan tajuk.. saja je.. since rakan sekerja saya di sebelah ni tgh jakun pasal blog (baru nak ada...!!) so dgn rasa automatiknya saya pun ingin mengupdate blog yg sekian lama ditinggalkan nih...


apa yg nak diapdet nih... kita go through satu2 laa apa yg dah terjadi pada diriku ini for the past few months..

1. Sepandai-pandai tupai - nampak gambar diatas...? nampak apa2 yg tak kena tak ngan kete tuh..? tulaa CBK585 yg menjadi kebanggaan setakat ini.. akhirnya kete 'diraja' ini telah disaman kerana cermin nya yang amat gelap... tempat kejadian - highway bukit jelutong shah alam..

2. abu hassan datang lagik - celaka.. for the second time in a month, he broke again into my house at pantai dalam... kali ni dgn misi yang lebih berani dan pulangan yang lebih lumayan.. kalau haritu dia dapat 1hp, 1pda, my wallet and laptop.. this time dia membawa pulang hadiah berupa RIM 17" dgn tayar, gitar tokmat(yang sama jenis ngan aku punya..) beberapa pasang baju melayu dan kemeja, beberapa pasang kasut (pls take note that 'beberapa' refer to more than 5!!) .. dan yg plg best dia sendal boxer aku kat pintu... kureng tol.. taulaa tak pandai tutup pintu tapi cariklaa medium lain...

3. SFSH - k own kencing aku kata nak temankan aku pi berbuka kan San Francisco Steak House tapi dia pegi ngan org lain... taula aku takde awek (tau takpe) tapi tak baik tinggalkan aku tak bertali tauuu....

4. This week wedding ira n ted.. at last diorang kawin gak... for both ira n ted.. congrats.. haha tapi aku ada satu rahsia yg korang berdua tak tau.. kalau balik kawin nnt baca jgnla plak tanya aku.. this one i will keep it for the rest of my life hahahahaha (suspens tak?)

dahlaa.. nak kene balik si k own yg sihat itu nak dtg umah.. tp takde org.. sehingga bertemu di masa yang akan dtg... chow kit road...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home